24 dic. 2008

Foscor encegadora

No vaig saber mai del tot qui era fins que vaig poder-te veure.
La meva inmensitat no donava cabuda al temps, i va tornar-se foscor... encegadora.
Es va forjar una ilusió i vaig sentir-me dens, cada cop més dens.
La ilusió es tornà en forma, i la forma se m'hi assemblà.
Ha passat ja molt temps. He havitat moltes formes i... avui, gracies a elles, entenc que totes van ser, un fidel reflexe d'aquesta ilusió.
Ara, ja no temo la meva foscor, les meves formes i jo, SOM UN.
JO SÓC, allò que sempre he estat en elles.
Ja no em sento dens, la meva llum és AMOR, UNITAT TOTAL.

5 comentarios:

  1. Bon Nadal, Magí!

    ResponderEliminar
  2. Hola! El seu lloc és gran, és complet i súper atractiu! la seva petita presentació és molt agradable!


    Toilettage paris

    ResponderEliminar
  3. El seu bloc és una font d'informació, sóc un àvid lector i li desitjo bona sort.

    ResponderEliminar
  4. Maravilloso ritmo! Me gustaría aprendiz mientras enmendar su sitio, ¿cómo puedo suscribirme a un sitio web blog? La cuenta me ayudó a un acuerdo aceptable. Yo había sido un poco conocer de esta su emisión ofreció concepto claro brillante.

    ResponderEliminar
  5. ¡Felicitaciones por su gran sitio! ¡Felicitaciones y buena continuación!

    voyance gratuite

    ResponderEliminar