15 dic. 2008

El jardí del meu avi - El cicle vital explicat per als infants

Maria Àngels Gil Vila (Escriptora) i Mabel Piérola (Il.lustradora) introdueixen als infants amb aquest conte en la comprensió del cicle vital. A la naturalesa, tots els éssers vius neixen, es desenvolupen i, en algun moment, desapareixen, i els humans no som una excepció. Ens agradi o no, la mort és un fet més, una part de l'existència. Aquestes són les regles del joc... i de la vida.



El Jardí del meu avi
Escrit per Maria Àngels Gil Vila
Il.lustrat per Mabel Piérola
edicions bellaterra
ISBN: 9788472903504
http://www.casadellibro.com/libro-el-jardi-del-meu-avi/2900001189263

3 comentarios:

  1. m'agradaría lleguir-lo!!!

    ResponderEliminar
  2. Sóc nou en aquest lloc i, a primera vista em sembla molt interessant, la vida tant de temps perquè aquest lloc!

    voyance mail gratuite

    ResponderEliminar
  3. Aquest bloc és meravellós, gràcies proposar. M'alegra veure que nous projectes! Li desitjo molt èxit.

    ResponderEliminar